Łączna liczba wyświetleń

5 paź 2017

DOMEK SZYDEŁKOWY

                                                Szydełkowy domek na choinkę

Robiony trochę ze schematu trochę z głowy.

 Domek zrobiony z takich elementów, które trzeba posklejać po usztywnieniu.
Usztywniany jest Wikolem i Ługą w proporcji 1:1


 


Do usztywnienia wykorzystałam kwadratową foremkę do piasku moich wnuków a że była trochę za mała musiałam posiłkować się kartonem i stworzyć formę w którą można było wbić szpilki.
Karton owinęłam folią spożywczą żeby mi się domek nie przykleił do kartonu.

Dach robiłam dopiero jak podstawa domku była usztywniona żeby go dopasować, bo nie miałam schematu.

Korzystałam z tego schematu na podstawę domku.
Trochę go zmodyfikowałam, by podstawa i ściany domku wykonane były z jednej części.


Dodałam jeszcze okienko

7 komentarzy: