Łączna liczba wyświetleń

26 lis 2014

BOMBKI i inne ozdoby (2014) cz.1

Bombki
Zaczynam nowe doświadczenie z bombkami na balonach.  








tu przygotowane do suszenia na balonach




Bombka zrobiona, teraz trzeba ją usztywnić.

Tak wygląda gotowa bombka i jej schemat.





Tak wygląda ozdobiona bombka



                                             



                                jeszcze kilka na balonach


To schemat do bombki obok na niebieskim baloniku.Trzeba zrobić dwie takie same części i je połączyć ze sobą.Przy łączeniu przesunęłam części wobec siebie o jeden schemat i nie połączyłam jej tak jak na schemacie pokazano (część wystającą połączyłam z częścią wklęsłą). W ten sposób bombka jest mniejsza i nie ma takich dużych dziur.

Tu będzie inna ozdoba. Kula owijana nitką.
Nitka maczana w kleju "Wicol" z "Ługą" i nawijana na balon..
Ta po lewej już bez balona po wyschnięciu.



Tak wygląda gotowa bombka po przebiciu i wyjęciu ze środka balona.




Te właśnie się suszą na firance w kuchni.
 

Kolejne bombki
















schemat do gwiazdki

                                            










                     śnieżynka



Motylek

 Sopelki



 Kompozycje na oknie

 

21 komentarzy:

  1. Piękne bombki i nawet z okazji suszenia w oknie ślicznie wyglądają;-
    ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję za miły komentarz.To jest moja pierwsza praca na balonach i improwizuję by właściwe te bombki usztywnić. Piękne bedą o wyjęciu ze środka baloników. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne bombki!!! Wspaniale się prezentują!!!
    Dziękuję za miły komentarz i za odwiedziny, zapraszam ponownie:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i pozdrawiam również.Zapraszam do odwiedzania mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne bombki! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzenie mojej stronki.Pozdrawiam i zapraszam :)

      Usuń
  6. Bardzo ładne bombki. Kolorowe i tyle ich narobiłaś.
    Bardzo chętnie dołączam do grona Twoich obserwatorów.
    Pozdrawiam i miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za dołączenie od moich obserwatorów i dziękuje wszystkim odwiedzajacym, którzy zostawili komentarz. pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. witam. Mam pytanie-w jaki sposób mogę połączyć ze sobą dwie części bombki? I drugi problem - gdy używam wikolu miedzy nitkami zostaje mi taka przeźroczysta skorupka - czy mam ten klej rozcieńczyć?

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam. Bombki łączymy oczkami łańcuszka łapiąc naprzemiennie raz jedną a raz drugą część bombki.
    Wikol rozcieńczam krochmalem Ługa w proporcji 1:1 a żeby nie było tej przezroczystej błonki, trzeba nadmiar kleju odsączyć ręcznikiem papierowym ( nie wycierać tylko dotykać ręcznikiem by nadmiar kleju wsiąkał w papier).A jak bombka będzie już twarda można ją delikatnie przetrzeć szczoteczką ze sztywnym włosiem i będzie ok.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za podpowiedź :) pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że mogłam pomóc.Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Ja w tym roku zaczynam swoja przygode z bombkami :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczynałam w ubiegłym roku i to są właśnie moje pierwsze dzieła.
      Też improwizowałam i nie ze wszystkich byłam zadowolona.Teraz już trochę wiem jak się robi, ale nadal korzystam z doświadczenia innych.
      Pozdrawiam serdecznie :).

      Usuń
  13. Śliczny zestaw :) szczególnie pdobają mi się te w kolorach brazu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też lubię te brązowe i muszę je odtworzyć bo te poszły już na prezenty.:)

      Usuń
  14. Śliczne! fajnie, że są też kolorowe;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne wlasnie jestem w trakcie robienia bombek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja robię od dawna i nie mogę przestać :) Będą prezenty pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń