Łączna liczba wyświetleń

4 mar 2016

JAJO szydełkowe z otworem

            Jajko z otworem.

Spodobało mi się to jajko i postanowiłam je zrobić.
Skorzystałam z opracowanego już schematu i dorobić dekorację na zewnątrz i w środku jaja.




Jajko bez dekoracji.


         To tylko mała przymiarka.























     
  Wersja końcowa.


       
 Schemat zapożyczony od Agnieszki M.

Jajko robi się z dwóch części.Druga część nie jest rozrysowana do końca. Trzeba ją dokończyć tak jak w części pierwszej od momentu zaznaczonego w pierwszej części schematu na czerwono.
Obie części łączymy ze sobą robiąc ostatnie okrążenie drugiej części schematu.
 

22 komentarze:

  1. Śliczne :) Też lubię do wielkanocnych ozdób używać żółci i zieleni :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ super pomysł:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł nie był mój. Moje jest tyko wykonanie i dobór kolorów.Schemat opracowała koleżanka z grupy szydełkowej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne duże jajo .Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne jajko, super wykonanie, wzór, kolory i rozmiar. Dziękuję za zamieszczenie schematu, może dam radę wykonać podobne. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Napewno dasz radę wykonać. Ja tez korzystałam z tego schematu, który nie jest mój. Ja tylko dobrałam kolory.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :) Dziękuję za odwiedziny mojej stronki :)

      Usuń
  8. Jak Pani łączyła te dwie części? i CZY NA ZWYKŁYM BALONIE WYSZEDŁ TAKI ŁADNY KSZTAŁT?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączy się w ostatnim okrążeniu przy robieniu drugiej części /tak jak bombki/ a usztywnione było na zwykłym balonie tylko tyle że balon nie był wkładany do dziury a pionowo wzdłuż jajka.

      Usuń
  9. Witam mam problem z polaczeniem obu czesci, nie moge tego rozgryzc😕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Druga część nie jest rozrysowana do końca. Trzeba dorobić jeszcze kilka rzędów jak w części pierwszej.W pierwszej części ten moment zaznaczony jest na czerwono. Od tego momentu w części drugiej trzeba robić dalej jak w części pierwszej. I w ostatnim rzędzie jest po 8 łuczków, więc łączymy tu z częścią pierwszą w ten sposób że robimy 4 oczka łańcuszka łapiemy za łuczek z pierwszego rzędu i znów robimy 4 oczka łańcuszka itd. aż do zamknięcia jajka.

      Usuń
  10. zaczełam już drugie jajko bo to pierwsze po nadmuchaniu balona nie ma kształtu jajka tylko bombki co zrobiłam żle pozdrawiam .Pani jest piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Może wystarczy inaczej włożyć balon.Nie wkłada się go w ten duży otwór tylko wzdłuż jajka pionowo.A jak wyjdzie bombka to też można ją wykorzystać np. włożyć trochę sianka i figurkę dzieciątka.

      Usuń
  11. Wlożyłam poprawnie ale ja teraz potrzebuję jajko. Spróbuję inny balon. Dzięki za poradę Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba uważać żeby obywda schematy miały tyle samo rzędów i łuków w końcowej fazie obu części. Mam nadzieję że coś pomogłam i tym razem się uda.Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Jolka -anonimowa chyba dziś nie pójdę spać przypadkiem natrafiłam na Pani stronę i oglądam od deski do deski cuda cuda wręcz cudeńka aż chęć bierze do robienia gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę działać Pani Jolu, szydełkowanie to bardzo przyjemne hobby.W razie potrzeby służę pomocą. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Jolka anonimowa Dobry wieczór i to jest pozytywne zakręcenie tworzę tworzę dziękuję bardzo za wiele twórczych pomysłów będę czerpać jak najwięcej gorąco pozdrawiam a w razie niewiedzy mojej pozwolę sobie prosić o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam. Proszę korzystać Pani Jolu, chętnie pomogę w razie potrzeby. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń