Łączna liczba wyświetleń

3 gru 2014

ANIOŁY NA OKNO


Anioły i Aniołki
Forma zazdrostki na okno





Trzy aniołki powieszone oddzielnie tworzą zazdrostkę

i druga wersja 









Pierwszy mój aniołek wg wzoru wyszedł nieduży





 Postanowiłam go trochę powiększyć, bo marzył mi się aniołek, który będzie na szybie okiennej.
Więc zamiast zwykłych słupków zaczęłam robić słupki nawijane dwa a miejscami trzy razy nawijane. To jest początek mojej robótki.


 





 Tu widać różnicę w wielkości aniołków.

   Mały ma długość 17 cm a duży 30cm
     Jeszcze są nieusztywnione.







Tu efekt końcowy                              









         Schemat do małego aniołka




jeszcze kilka schematów




ten jest bardzo prosty

Tak go się składa /schemat zapożyczony/



Ozdoba na oknie /2016/






kolejny aniołek jeszcze nie wykończony 


       


               tu schemat


                                     











na oknie
             

               
 na firance


inne ozdoby okna




10 komentarzy:

  1. pięknie Alunia z Twojej strony,że udostępniasz sposób tworzenia tych cudeniek <3
    dla kogoś kto chciałby sobie zrobić po swojemu super sprawa !
    ja ni w ząb ... ale podziwiam z całym szacunkiem ! pozdrawiam ;))) OLA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, za to masz inne talenty.:)
      Nie można mieć wszystkiego.
      Miło mi, że tu zaglądasz. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Świetnie wyszły te aniołki! Z jednego wzoru po modyfikacji można zrobić kilka wersji.
    Ja robiłam takie w ubiegłym roku- obrabiałam złotą albo srebrną nitką.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuję Ireno za miłe słowa. Lubię trochę eksperymentować.
    Tych dużych nie będę obrabiała złotą nitką bo to ma być na okno taki biały.Ale napewno wygladają takie obrobione.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tu u Ciebie sielsko anielsko. Piękne te anioły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne anioły!
    Zdrowych, wesołych Świąt! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie dziękuję za odwiedziny i życzenia.
    Przesyłam wnajemne WESOŁYCH ŚWIĄT !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy można zamówić u Ciebie takiego większego aniołka na szybę?

    OdpowiedzUsuń