Łączna liczba wyświetleń

29 sty 2015

KOSZYCZKI, PATERY



             Koszyczki lub miseczki na pisanki wielkanocne

                                          Pierwsze moje miseczki


 Po zrobieniu wygląda jak serwetka

                 

  Suszenie na miseczkach











gotowa usztywniona miseczka   lub patera, po dodaniu pałąka
może być koszyczek

   

                 schemat do niej



               i następne miseczki ze schematami




                                







...z tego samego schematu zrobiłam koszyczek wielkanocny.






Ten powstał przypadkowo. Robiłam jajko z otworem i z jednej części tego jajka powstał koszyczek.




tu jest schemat na jajko, z którego korzystałam. Wykorzystałam  pierwszą część jajka tylko do czerwonych wachlarzyków.











...i jeszcze jeden koszyczek zrobiony przypadkowo.

Zaczęłam robić kapelusik, ale zrobiłam za dużo słupków i wyszedł mi koszyczek  :)




a to schemat, z którego korzystałam





kolejne koszyczki a właściwie patery





schemat z internetu







w brązie






i jeszcze biały




 robione z tego schematu



8 komentarzy:

  1. Piękne Te twoje miseczki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super koszyczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, a czym są usztywniane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze usztywniałam cukrem, następne Wikolem z Ługą w proporcji 1:1. Bardziej mi odpowiada ten drugi sposób.Cukier długo schnie, jak nie ma pogody to nawet kila dni.

      Usuń
  4. Witam panią 😄 rzeczywiście koszyczki są piękne wyglądają jak zaczarowane pozdrawiam i życzę miłego szydełkowania 😂

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za miłe słowa, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń