Łączna liczba wyświetleń

27 sie 2015

BOMBKI (2015)





Bombki szydełkowe małe.

Tym razem zrobiłam trochę mniejszych bombek do powieszenia na choinkę. Wszystkie dotychczas wykonane bombki są duże i nadają się raczej jako ozdoby. Te będą idealnie pasowały na moją choinkę.
Schematy zaczerpnięte z Internetu z różnych grup szydełkowych. 

Bombki robione kordonkiem Kaja 15, szydełkiem nr 1. 








Te bombki mają od 6 do 9 cm [robione z dwóch części



 Bombka nr 3 ze schematu ma 6,5 cm również łączone z dwóch części



                                 ta ma 7 cm i robiona jest w całości bez łączenia











 jeszcze raz wstawiam schemat bo tamten jest niedokładny


Ta jest śliczna ale jest większa i ma 10 -11 cm, robiona z dwóch części






ta jest najmniejsza ok. 7 cm /schemat3/ robiona z dwóch części.


 i jeszcze jeden komplet, trzy bombki z jednego schematu, robione z dwóch części.



 Dwie bombki z jednego schematu tyle, że jedna jest zmniejszona
[dwa razy nawijany słupek zmieniłam na jeden raz nawijany i o jedno oczko zmniejszyłam  oczka rozdzielające].
Bombka jest najmniejsza ze wszystkich i robi się je w całości.


 Prowizoryczna suszarka, najlepiej bombki schną na słońcu




Jeszcze dwa sprawdzone schematy bombek




i kolejny schemat, ta bombka jest nieduża


i kolorowe bombki ze schematów powyżej 














Bombki z 2017r.

















Ta jest robiona w całości, ale łatwo nie było.





I jeszcze jedna




  Zapakowane komplety.




/2019r/



czubek na choinkę





jeszcze jedna ze schematu SZYDŁO ADAMA


59 komentarzy:

  1. Śliczne bombki. Jaki Ty jesteś pracuś. Już jesteś przygotowana na Święta:):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Dziewczyny mnie zmobilizowały, bo widzę żę robią to ja też się wzięłam do pracy, bo jak znam życie to do świąt zdążę większość porozdawać. A i na prezenty świąteczne się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne bombki, duża różnorodność wzorów:) pozwolisz że skorzystam z Twoich schematów:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie Różo, oczywiście schematy są dostępne dla wszystkich chętnych.Ja też korzystam ze schematów zamieszczonych w internecie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Prześliczne bombki zrobiłaś Alicjo, mi zawsze wychodzą jajka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baya, jak się dokładnie będziesz trzymać schematu to powinny wyjść okrągłe. Ale może korzystałaś ze schematów na jajka, bo są bardzo podobne i łatwo je pomylić.Zresztą kto powiedział, że bombka musi być okrągła.Przecież bombki też mają różne kształty. Pozdrawiam :).

      Usuń
  5. Śliczne :), też już zaczynam myśleć o bombkach, jeszcze z miesiąc i pewnie zabiorę się za dzierganie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Kasiu, im wcześniej tym lepiej, mozna robic na spokojnie. Ja myslę jeszcze niektóre ozdobić, więc lepiej jak je wcześniej przygotuję. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne bombki, szczególnie urzekła mnie ta 7 cm na piątym zdjęciu, chciałam podpatrzeć i też ją zrobić ale jest ucięty schemat, czy możesz podpowiedzieć jak się kończy ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Aga za uznanie, wstawiłam jeszcze raz ten schemat pod zdjęciem bombki, która ci sie podoba. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne bombki! Na pewno będą się pięknie prezentowały na choince.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję serdecznie, bardzo mi sie podobają szydełkowe bombki nachoince. W ubiegłym roku robiłam je po raz pierwszy, teraz uzupełniam moja kolekcję :)

      Usuń
  10. Śliczne bombeczki :) Przyznam się, że ja myślami jeszcze jestem w letnich udziergach i ciągle mam wewnętrzne przekonanie"gdzie tam do świąt"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anno. Ja doszłam do wniosku, że teraz zrobię bo ładnie schną na słonku a jak bedą ciemne wieczory to będę tylko ozdabiać :)

      Usuń
  11. Witam :) Piękne bombki. Podbieram schemat i zaczynam robić bo święta raz dwa , a potem nie będzie czasu :)
    Szukam jeszcze aniołki na choinkę, poszperam, może znajdę tutaj :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam i dziekuje za miły komentarz. Niestety aniołków na choinkę jeszcze nie robiłam, za to są tu aniołki do powieszenia na, też ciekawe. Robiłam je w ubiegłym roku.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne bombki zwłaszcza te kolorowe :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne, niedługo też mam zamiar zabrać się za ozdoby choinkowe ;). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, ja już trochę ich zrobiłam a jeszcze mam z ubiegłego roku a mimo to jak zobaczę coś nowego to mnie kusi żeby zrobić :)

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne bombki pięknie będą wyglądać na choince :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, to kilka z wielu jakie udało mi się zrobić. Dziękuję za uznanie i pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Bardzo ciekawe wzory i ładnie zrobione bombki

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuję za uznanie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam może pani zdradzić czy bombki usztywnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Bombki usztywniam Ługą i Wikolem w proporcji 1:1.Suchą bombkę wkładam do balona nadmuchuję i potem nanoszę na nią tą mieszankę. Zostawiam na jakieś pół godziny żeby dobrze się wchłonęło.A potem odsączam ręcznikiem papierowym nadmiar kleju, żeby nie było błonek i suszę.

      Usuń
  20. wszystkie bombki są prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  21. Proszę Panią gdzie można kupić opakowania do takich bombek?
    Ja też robię tylko nigdy nie wiem jak je zapakować żeby się nie pogięły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania do bombek kupowałam przez Internet. Niestety nie pamiętam producenta, ale wystarczy w przeglądarce wpisać "opakowania do bombek' i się wyświetlą producenci.

      Usuń
  22. Twoje wyroby wyglądają super profesjonalnie, no jak od producenta bombek na choinkę ;) Wszystkiego dobrego na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne prace gratuluję zręcznych rączek serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. jeszcze raz Jolka(anonimowa) w tym roku też postanowiłam zrobić takie cuda ale daleko im do Pani arcydzieł

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuje a miłe słowa, życzę powodzenia w działaniu i pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiekne ozdoby😁😁może polecić Pani jakaś książkę ze schematami szukam i nie mogę znaleźć ☹

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam. Dużo schematów jest na Pinterest, wystarczy wpisać bombki szydełkowe lub robótki szydełkowe.Albo na Facebooku w grupach szydełkowych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń