Łączna liczba wyświetleń

13 mar 2014

Kwiaty, bukiety, kompozycje

Witam na moim blogu.

Mam na imię Alicja i pragnę przedstawić Wam mój Zaczarowany Świat.
Świat zaczarowany szydełkiem.

A oto moje pierwsze dzieło.
Pierwsze po latach i pierwsze w tym wydaniu.





Zafascynowały mnie kwiaty robione na szydełku.




                                              
             Tak powstają moje kwiatki...

                                       To mój warsztat pracy...











Czasem korzystam z takiej suszarki......  




          

                        


 



                                  
                                    


To kolejny bukiecik...


.


..... kolejne kompozycje
















                  Kwiatki na  kolejnej suszarce..




           

                                 To był mój pierwszy bukiet




     









 Nowe kwiatki do kolejnej kompozycji...




Gotowe prezenty









           









                                   
                                   Bukiety razem







18 komentarzy:

  1. Wspaniałe kompozycje, prawdziwe arcydzieła! Każdy kwiatek z osobna jest śliczny, a co dopiero takie ich bogactwo zebrane w bukiety. Podziwiam wkład pracy, zręczność i pomysłowość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo. Cieszy mnie to, że ktoś docenia moją pracę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne, gratuluję pomysłów i zdolności manualnych :)
    Mam pytanie, czym usztywniasz te śliczności ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za uznanie. Kwiatki usztywniam wodą z cukrem.Próbowałam lakierem bezbarwnym ale po jakims czasie robią się nieładne. Cukier lepiej się sprawdza.

      Usuń
  4. Przeliczne kwiatuszki :-) Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne! A ile w tym pracy i dokładności!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Gratuluje talentu i pomysłu. Bukieciki cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Magdo za uznanie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! Szczególnie urzekły mnie maki! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oniemiałam z wrażenia ... przepiękne szydełkowe bukieciki :)
    Na pewno taki bukiecik nie zwiędnie :):)

    OdpowiedzUsuń