Łączna liczba wyświetleń

12 mar 2019

JAJECZKA szydełkowe cz.3

                                              Kolejne jajeczka szydełkowe

Skorzystałam z udostępnionego schematu w grupie Szydełko na emeryturze i powstały kolejne jajka 



 Są delikatne bo robione z cienkich nici.
To pierwsze wyszło duże /11cm/ bo robione było z kordonka Kaja 15 i dokładnie wg schematu .Szydełko nr 1.






Następne chciałam zrobić mniejsze więc zmniejszyłam ilość słupków na początku schematu z 8 do 7.
W efekcie tego powstało mniej elementów i jajko wyszło nieco mniejsze /10cm/. Ten sam kordonek i szydełko.



Chciałam żeby jajo było jeszcze mniejsze, więc zastosowałam cienkie nici Ariadny Ada 30 /15tev x 6/. Szydełko 0,75/.
Wyszło mniejsze ale to jeszcze nie takie jak chciałam. /9cm/.

Zmniejszyłam jeszcze ilość słupków na początku schematu z 8 na 6 i dopiero wyszły małe jajeczka / ok.7cm/. Cienkie nici Ada 30 i szydełko nr 0,75.







 

inne jajeczka



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz