Łączna liczba wyświetleń

6 sty 2016

ROK 2015

Moje dzieła z roku 2015


                                     Lalki






                                       Kwiaty

                          
                               








                     

                                                                                    Nakrycia głowy






                              Ozdoby na choinkę








                                  







                
                        
                                
                               Chusty i poncza   





                             
           Różne inne ozdoby




8 komentarzy:

  1. Wszystkie dzieła takie piękne. Tyle tego zrobiłaś. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie. Trochę tego powstało, nawet nie myślałam, że tyle zrobiłam.Pozdrawiam w Nowym Roku :)

      Usuń
  2. Ależ miałaś pracowity rok,przepiękne prace!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany! Jakie cuda i w dodatku w niesamowitej ilości! Rozpływam się z zachwytu szczególnie na widok szydełkowych lalek. To dzieła sztuki! Jakie suknie, nakrycia głowy, parasolki,fryzury...Przepiękne, a każda inna, jedyna w swoim rodzaju. Gratuluję talentu. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie. Aż serce rośnie czytając takie komplementy. I chce się robić jeszcze więcej i lepiej.
      Uwielbiam tworzyć coraz to inne rzeczy a lalki mogę robić baz końca i wymyślać nowe stroje.Serwetek nie robię bo moja mama całe życie je robiła, więc mam ich tyle, że zabraknie mi życia by je wszystkie użyć.Serdecznie pozdrawiam :).

      Usuń
  4. To był rok ... dobry rok ... :) Gratuluję przepieknych prac :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Rok był pracowity a zarazem trudny.Wiele się działo :)

      Usuń