Łączna liczba wyświetleń

6 lip 2018

Wachlarz

    
                                  Szydełkowy wachlarz



 No to powstał taki wachlarz.




 Zaczęłam od kupna gotowego wachlarza w sklepie u Chińczyka


Odkleiłam materiał i został szkielet.

Materiał zastąpiłam szydełkowa koronką.

 Wyprałam i namoczyłam w krochmalu Ługa.
Po wyschnięciu uprasowałam i przykleiłam do stelażu.

Pierwsza przymiarka przed usztywnieniem i przyklejeniem.



Tak wygląda  lewa strona, gdzie widać stelaż.

 A to efekt końcowy.

 Korzystałam z tego schematu trochę go modyfikując, by pasował do mojego stelażu. Wykorzystałam tylko ten lewy schemat.
Zaczęłam od zrobienia 96 oczek łańcuszka.W każde oczko łańcuszka zrobiłam 1 półsłupek.Ponieważ mój stelaż ma 14 ramion więc trzeba było dopasować elementy do ilości ramion.
Zewnętrzne ramiona są szersze dlatego zrobiłam 6 słupków, 3 oczka łańcuszka, 4 słupki, 3 oczka łańcuszka itd. do końca robótki.
Na końcu znów 6 półsłupków jak na początku.
Dalej już wg schematu./tylko ten schemat po lewej stronie/.
W miejscu gdzie są słupki zasłaniające stelaż robiłam po 6 słupków brzegowych i po 4 na środkowych na całej długości.


 Wachlarz przykleiłam do stelażu klejem uniwersalnym.

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wachlarz.Świetny pomysł. Dziękuję za schemat.Spróbuję zrobić może się uda. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz, życzę powodzenia w dzierganiu. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. i to jest wspaniały pomysł na prezent szczególnie w te upalne dni

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, na pewno się przyda w upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na upalne dni. A do tego jaki elegancki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Bardzo spodobał się mojej wnusi, no i już go nie mam :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń