Łączna liczba wyświetleń

21 sie 2018

ANIOŁKI na choinkę cz.2

Powstają nowe Aniołki.















Aniołki w trakcie powstawania.



Tak się suszą Aniołki na styropianowych stożkach.
Stożki owinięte są folią, żeby Aniołki się nie przykleiły do styropianu.
W rękawkach są tekturowe wałeczki owinięte folią spożywczą.
Po wyschnięciu montowane są główki.


Wykorzystałam gotowe główki drewniane kupione na Allegro.
Aniołki mają ok. 8 cm wysokości. Główki 2,0cm 
Na główkach dorobione włosy szydełkowe.
Na magicznym kółeczku robię 7 półsłupków i zamykam w kółko, w drugim rzędzie robię 2 półsłupki w co drugi półsłupek, w trzecim 2 półsłupki w co 3 półsłupek. Czwarty rząd bez dodawania. Piąty rząd robię 10 oczek łańcuszka i wbijam szydełko w kolejne oczko i znów 10 oczek łańcuszka w kolejne oczko itd. /12 razy/. Zamykam
i na czubku dorabiam zawieszkę. Wystarczy przeciągnąć nitkę i wkleić ją podczas przyklejania włosów.























Główki przyklejone klejem na gorąco do korpusów.
Korpusy usztywniam osobno, potem doklejam główki.
Główek ani włosów nie usztywniam, wystarczy je przykleić.
Najpierw włosy do główki, potem główkę do korpusu.
Główki mają otwory, więc wkładam w otwór wężyk plastykowy by łatwiej było je wklejać. 
Główki zakupione w internecie./Sklep EDUCOL z Tczewa/.
Do małych aniołków kupiłam główki 2cm, do większych 3cm.



Inne główki wykonane na bazie gotowych kuleczek z prasowanej waty.



Kołnierz zasłania zbyt duży otwór w szyjce.
Do większych  Aniołków można użyć styropianowych kulek obrabiając je kordonkiem.



 Część Aniołków przeznaczona jest na Akcję Charytatywną, by Anioły niosły pomoc potrzebującym.



Te Aniołki wystawione na licytacji GDY OGIEŃ TRAWI NADZIEJĘ wylicytowano za kwotę 100zł.
W Aniołach jest moc.


 To jest schemat , z którego korzystałam.
Trochę je tyko pomniejszyłam.
Skrzydełka robiłam bez ostatniego rzędu a w spódniczce są tylko 
cztery rzędy i ostatnie obrobienie.






Anielska orkiestra



Instrumenty muzyczne zakupione w sklepie internetowym Kreatywny Świat. Niestety były tylko srebrne i musiałam potraktować je złotym sprayem.

I jeszcze inna wersja z serduszkiem












6 komentarzy:

  1. podziwiam cudne aniołki, w pięknych sukienkach i z super fryzurami. Dziękuję za wskazówki, jak je wykonać. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że moje wskazówki są przydatne. Dziękuję za odwiedzenie mojej stronki i pozdrawiam cieplutko. :)

      Usuń